poniedziałek, 21 lipca 2014

Zawieszenie

Sam tytuł postu mówi o czym będzie ten post .
Blog niestety jest zawieszony , a już prawdopodobnie usunięty .
Przykro nam , ale nie odniósł od takiego sukcesu jak planowałyśmy .
Dziękujemy za wszystkie komentarze jakie napisaliście  :) ♥ .
Dziękujemy za aż ( jak na początek ) ponad 1300 wyświetleń :) ♥ .
Mamy zamiar , albo raczej w planach , które omawiamy , założyć innego bloga na
miejscu tego .
Niestety nie jest to potwierdzone .
Moja koleżanka właśnie odpoczywa i nie mogę z nią
nawiązać kontaktu :p .
Tak czy siak , dziękuje za nas obie ♥ .
Miło było pisać dla Was kochani ♥♥
 
 


3 komentarze:

  1. Proszę was nie usuwajcie tego bloga. Dzisiaj go znalazłam i strasznie mnie wciągnął. Możecie go zawiesić na jakiś czas a jak wena powróci lub przybędzie więcej czytelników będziecie mogły go kontynuować. Jeszcze raz was proszę żebyście to przemyślały i nie usuwały tego opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o to , że nie mamy weny . Mamy , przynajmniej ja mam pomysły na dalsze 3 rozdziały /:) . A ta decyzja padła ponieważ mało osób czyta tego bloga . Długo czekamy na komentarze , chociaż może dlatego , że zbyt długo zwlekamy z napisaniem rozdziału ? Nie wiem . Porozmawiam jeszcze z współautorką i się okaże :) .

      Usuń
    2. Wiem, że jest fajnie, kiedy ktoś zostawia komentarz, ale ja sama prowadzę jeden blog, który ma już dwa lata i ponad 6000 wyświetleń a komentarzy na cały blog jest gdzieś z dziesięć. Owszem było by mi miło, gdyby chociaż jeden komentarz się pojawił pod każdym postem, ale ja piszę dla siebie a nie dla innych. Wiem, że ludzie czytają, bo inaczej skąd by się wzięły te wszystkie wyświetlenia, ale wiem też, że nie wszyscy lubią komentować, bo sama jestem taką osobą, ale staram się, chociaż napisać jedno słowo pod każdym nowym rozdziale. Wiem, że ci truję, ale będę walczyć o tego bloga i o każdy inny, który postanowisz zawiesić lub usunąć ;)

      Usuń